Jak vznikla....
www.mojemaso.cz
Retailová značka Moje Maso má počátky v první polovině roku 2011 a v roce 2012 získala Osvědčení o ochranné známce. Jednatelka společnosti, Ilona Klímová, chtěla dát koncovým zákazníkům záruku, že masné produkty od společnosti ASPIUS jsou té nejvyšší kvality, jednoduše odlišitelné od ostatních a přinášejí nejen gurmánský zážitek, ale i radost s nimi pracovat. Vaření se stává zážitkem, společenskou událostí, které se v poslední době účastní nejen celé rodiny.
Produkty této značky naleznete v níže uvedených maloobchodních prodejnách:
MAKRO
- telecí řízek
TESCO
- chuck tender
- telecí madailonky
- vysoká roštěná
- Queensland steak
- Nízká roštěná
- Telecí ragú
- Divočák kýta
Divočák ragú
Divočák hřbet
Retailová značka Moje Maso vyhrála
"Volbu spotřebitelů - Nejlepší novinka 2012"



